Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Isabella - 4 juli 2014 08:41

Så sitter jag här, sockerbakis åter igen. Igår blev de både godis och glass. Less på mig själv för att jag köper hem när jag känner att det är pågång. Less på mig själv för att jag inte låter känslorna vara utan att ta hand om de med att äta upp känslorna istället.


Jag ska inte gräva ned mig i det, men jag är självklart bitter ändå för att jag fortsätter i dessa fotspår som jag försöker komma ifrån. Nu gäller de att se framåt. För jag börjar bli bättre i halsen efter att ha kört på Kanjang ett tag nu så då blir det en liten runda idag innan jag tar en dagsutflykt imorgon om vädret tillåter! :)


Bara träningen släpper så jag kan komma igång med den nu tror jag det kommer bli lättare för mig att klara mig utan, så som jag gjort under hela våren också! :)


dags att ta vara på dagen med min kära mormor och mina kusiner som är här och hälsar på. :>


   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards