Alla inlägg den 2 september 2014

Av Isabella - 2 september 2014 09:12

Godmorgon!


Gårdagen gick bra humörsmässigt, men kosten kunde ju varit bättre. Nåväl, små myrsteg så att säga. Jobbar med att bli av med detta energitjuvar och hitta mig själv i allt igen.


De finns ju överallt och mamma säger att jag alltid tenderat att dra till mig såna som sagt. Nu väljer jag aktivt att försöka bli av med dem. För jag behöver mer glädje och skratt i livet. Inte massa människor som ska beklaga sig, söka mitt stöd/medkänsla/råd. Människor jag knappt känner framförallt!


För mina kära skulle jag offra min högra hand om jag behövde men inte för folk jag träffat en kanske två gånger liksom. De orkar jag inte må dåligt över så att säga.


Nej nu ser jag framåt istället, sätter upp saker att vara glad över. Att räkna ned till och så. Som på fredag när jag ska åka till Sthlm memyselfandi och bo på hotell och äta hotellfrukost och bara ta de lugnt så. Sedan springa tjejmilen, hoppas på fint väder, sedan hem till Skövde igen för att åka på kräftskiva med jobbet :)

39 dagar kvar till resan med Ida och sådär så jag har saker att se fram emot både på kort sikt och långsiktligt :D


Igår var jag ut på en powerwalk där jag även sprang upp för strupen. och de är så galet fint häromkring egentligen! Var tvungen att stanna upp och knäppa kort när jag var påväg hem :)


 


Sedan var jag på gymmet en sväng på kvällen, blev ett halsdant pass. ingen motivation då Erik ställde in i sista stund ungefär att han inte kunde. Så jag gick dit, träffade på Azar som jag pratade lite med, körde rygg, biceps och axlar lite grann bara innan jag drog hem. Påvägen hem så dansade jag till musiken som jag alltid gör. 

Fick ett litet uppvaknande när en bil åker förbi, föraren tittar ut och gör tummen upp åt mig! haha båda skrattade gott och jag ville mest hytta med näven när han störde mig mitt i de bästa movesen ^^


 


That feelin'...


Sedan skulle jag på Willys, tro på tusan bilen står utanför för att hämta en kompis då. Vi titta på varandra och skrattade i samförstånd igen. Så smiter jag in på Willys och de står och tittar in på mig. Självklart river jag av några danssteg då också, bara för att sån är jag!


Nu ska jag fortsätta min morgon med mitt kaffe, blodgarpe och frukost så småningom. Sedan en powerwalk på de, jobb 13-19 och därefter tror jag bestämt jag ska hoppa upp på crosstrainern en timme... Cardio och förbränning är a och o när jag inte pallar med styrketräning själv och när jag vilar knäet inför långlöpet imorgon :)


Puss!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Skapa flashcards