Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Isabella - 23 oktober 2014 19:18

Hörrni, vilken kanondag jag haft idag måste jag säga! Trots lite sömn under veckan så har jag haft ett ständigt leende!


Avverkat 49 timmar ish på jobbet (både vakna och sovande) på fyra arbetspass, så idag kl tre klev jag på helg! Långhelg! Till tisdag kl tre för att vara exakt, deni. Firade detta med att köpa takeaway kaffe påvägen hem från jobbet innan jag drog till gymmet. 


Tanken var 40 min jogg eller 6 km lugnt. För att inte överbelasta knäet. men, det kändes så himla bra! Så jag fortsatte och fortsatte och poff hade jag milen gjord! Kände att jag stoppade där för att inte dra på förmycket, ska ändå ta ett distanspass med pappa i helgen.


Men dock! Jag sprang med ett leende, dansade och sjöng med musiken. Inte en enda känning i knäet och jag var så lycklig! Det kändes som att återuppstå från de döda nästan. Helt otroligt. Inte sprungit ordentligt på flera veckor och nu fixade jag milen.


 


Fett glad tjej efteråt ska ni veta! Påvägen hem från gymmet dansade jag av glädje, såpass att en bil tutade påhejande på mig när jag gått över ett övergångsställe. men det bjuder jag på!


Nu är jag taggad för morgondagen då jag ska jogga lite också innan jag dra norröver som sagt, jag är även sugen på att discogymma lite imorgon, så de klurar på att de kanske blir lite sånt innan lunchen med fina Matilda :>


En bra dag, och en mycket bra vecka hittills. Nu kör vi framåt!


Puss på de

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Skapa flashcards