Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Isabella - 24 oktober 2014 16:20

Sedärja, sitter man på tåget upp mot Bollnäs för att hänga där över helgen då. Trevligt värre. Jag har knappt hunnit packa upp väskan efter Turkiet innan man är packad att åka igen. Men de blir ju så bitvis om året ^^

Jag är ju dessutom fortfarande förkyld efter då vi dygnade två gånger under Turkiet. Så jag får snyta mig tolv miljoner gånger om dagen! Och eftersom Ida lurade mig detta med att stoppa upp tampong i näsan under våran resa såg varan konversation ut såhär nyss.

Tror dock de skulle bli livat på tåget om man kom ut med en sådan i näsan. Med tanke på att Ida vred sig av skratt när det bara var hon som såg. Fatta då ett helt tåg?! Nejnej, de ska vi bespara dem tänker jag..

Idag blev de morgonpromenad istället för träning så blev de lunchmys med Matilda innan jag packade klart och mötte upp mami för kaffe på stationen.

Heee, dags att chillbilla lite på tåget innan man ska byta i Öööööörebrooo. Imorgon vankas 25 års fest med rocktema för min Angelica. Blir väl lite bildbombning efter de ;>

Caioooo babies!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards