Alla inlägg den 4 november 2014

Av Isabella - 4 november 2014 09:36

Hallå vääärlden!


Jag har inte orkat uppdatera pga att förra veckan var smockad med saker. Och jag lämnade in min mobil på lagning. De skulle ta 2-3 veckooooooor för dem att fixa den! VAD I HELA FRIDEN?! Ska de odla en ny skärm eller?

Nåväl, så har jag hållt på att krångla med min lånemobil från mamma och hon säger "Det är för att du mobbar den" ja de är klart! den lilla skiten kan ju inte ens spela musik utan att hänga sig! Och så slutar touchen fungera, så då måste jag pilla ut den ur skalet för att få igång de. DÅ HITTAR DEN INTE SIMKORTET ISTÄLLET! *andas* jag får pulshöjning vid bara tanken på detta som höll på med mig fredag-lördag...


Sedan jobbade jag ju hela helgen också! Somnade vid nio- halv nio på kvällarna. Så ja, trött tjej?


Sprang gjorde jag förra veckan också! Först milen på bandet på torsdagen, sedan skuttade Torill och jag släpade mig 18 km på fredagen. (kan hända de blev en spontanare på torsdagen. kanske... så jag var lite seg liksom). Och igår sprättade jag runt milen igen. Så tokigt glad att springa smärtfri så de finns inte! Firade det hela med att göra ett jääätteskutt över en vattenpöl då jag nog mest liknade ett rådjur. (hey, låt mig tro de för en gångs skull bara att jag är smidig också..) så titta jag åt sidan och ser två killar sitta leendes i en bil och titta på. Såklart gjorde jag tummen upp mot dem innan jag fortsatte min färd. Fick väl en vinkning till svar - jajemän! ;>


Idag (nej, rättelse, inatt! 6.10) mötte jag Matildus påvägen hem från jobbet där hon var ute på morgonpromenad, fattar inte hur hon orkar. Regnet öste ned och jag förbannade mannen uppe bland molnen medans hon FRIVILLIGT går upp för att ut och gå.. Alle fall, så bokade vi dejt på gymmet vid halv ett - ett. Så de ska bli mysigt att få umgås med henne igen. Sedan planerar jag att dejta Torill på bandet också, om jag orkar. Bandet är ju så dödens tråkigt liksom, men det är regnet också.. så de blir en lose-lose situation där förutom första priset att få hänga med fantastiska Torill i en timme annars :D


Och på lördag får jag träffa min Ida igen! Vi ska kolla en lägenhet som kaaaanske troligen helt nästan säkert blir våran i januari om vi väljer den. Helt sick! 90 kvm, fattar ni hur många gånger jag kommer gå vilse i den eller?! GALET MÅNGA GÅNGER! Den är ju över tre gånger så stor som min lägenhet. puh! (och nej, vi har inget förhållande. Vi ska vara kombos, ni vet kompisar som är sambo. ^^)


Näh, dags att ta tag i livet (kaffekoppen) och kolla lite film innan jag låter dagen starta. 


Ha dä fint hörrnii!

PUUUSS!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards