Alla inlägg den 20 november 2014

Av Isabella - 20 november 2014 20:02

En sån där känsla då man önskade att det plingade på dörren. Och där utanför står helt oanmäld just rätt person som bara tar en i famnen och säger att allt ska bli bra.

Inga mer sårade känslor, inga fler brutna löften, hopp som faller till marken som en käftsmäll..

Ja de vore något. Nu sovdags så hoppas vi på en bra helg. Eller hur?

Av Isabella - 20 november 2014 10:53

Hey yo people!


Dags för lite positiv feelin här va? Jag följer en underbar blogg av Sara och hon har ju kommit på en underbar sak vi alla kan köra i december. Julkalendern!

 


Jag tänkte faktiskt köra på med denna, någon som är villig att hänga på så kan vi peppas tillsammans :)


Idag har jag en ledig dag, tänker göra bästa möjliga genom att storstäda hela lägenheten, tvätta, putsa fönster och springa som om de inte fanns någon morgondag (fast de finns ju såklart, men ni fattar vinken!) trots att de är riktigt skräpigt väder ute tänker jag utmana lite med en tur upp till Billingen. och bara för att slippa den hemska nedförstbacken med alla blöta löv så tar jag en omväg hem. De ni!


Ha en finfin torsdag allesammans, puss på er!

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards