Alla inlägg den 22 november 2014

Av Isabella - 22 november 2014 19:44

Gårdagen var lång! Jobbade först 7-14.30 (inga problem där.) sedan knatade jag till tåget för att möta mamma och Nils. Tåg mot sthlm. Landar på centralen strax efter sju.

Då ska vi äta för att sedan ta oss mot hotellet. Framme på hotellet först vid nio. Då stöp vi i sängs!
Upp vid åtta idag för att mumsa frukost och ladda lopp. Dagen till ära gick Stockholms Tunnelrun. En mil med massa svängar och tre vändningar. Underbart arrangemang med häftigt ljusspel bitvis. Glada löpare och myslöpning massor :)

Efter sju km går en man på sidan så jag stannar vid honom för att se så allt är bra. Var "bara" en muskelbristning i ena vaden. Så då sprang jag vidare. Hejade på och njöt av allt omkring.

Ska erkänna att jag inte direkt såg fram emot ett såhär kort lopp, borta hela helgen men jag njöt idag. Det var ett kanonlopp som jag nu lägger till minnet och kan le när man tänker tillbaka till :)

Nu ligger vi utslagna på hotellsängen. Upp å taggar hotellfrukost imorgon igen innan resan hem :)

Hoppas ni alla har en bra helg!
Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards