Alla inlägg den 28 november 2014

Av Isabella - 28 november 2014 09:53

Godmorgon folket!


Har varit lite down på sistone. vet inte redigt varför. men löpningen har flytit på som tusan istället! Sprang ju ut till mammas jobb i måndags, 20,5 km som kändes tungt i benen men ändå helt underbart! Insåg att farten var mycket bättre än jag tänkt, därför så tungt. haha.


Sedan var de styrka på kvällen så blev vila på tisdagen. Onsdagen var jag lite som ett töcken efter en natt med lite sömn på jobbet. men fick alla fall in en fin runda med Ellen på berget och sedan sprang jag lite själv också. Det var galet dimmigt så såg liksom ingenting, verkligen nada i de bäcksvarta mörker som rådde utan gatulysen. Följde de vita strecken vid väggrenen. Och tänkte att kommer en älg eller björn nu så dör jag väl. Men jag sprang så fort - swiiiish! så ingen hann ifatt mig ändå :D


Igår körde vi på riktigt lång arbetsdag! 6.20-20.15, så ja, jag var rätt mör när jag kom hem. Åkt tåg i 7 h totalt under dagen dessutom då vi skulle iväg på olika saker så att säga. Själva arbetet gick jättebra så absolut inget sådant men de tär ju på en enda. Kom hem, åt lite och stupade i säng vid elva. toksov till nio. riktigt skönt och välbehövligt ska jag berätta :)


Imorgon vankas det långlöpning med min fina Torill på morgonen innan jag och mamma ska iväg och spana vad årets tatueringar för mustagekampen är för några. Jag längtar så efter att ligga under nålen igen! woopwoop :D


     

Svampen från fjolårets mustagekamp, jag älskar den!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Skapa flashcards