Alla inlägg den 5 december 2014

Av Isabella - 5 december 2014 08:58

Godmorgon!

Slänger in en snabb update innan jag packar vidare och donar på inför Tomtetåget imorgon! :)


Ska ju berätta lite om julkalendern hur den går, eller hur? Eftersom jag tränar en hel del löpning så är det liksom lite svårt att sätta "Spring lika många km som dagens datum" igår när jag sprang 16 km igår och det bara var den 4e, lika så blev det liksom inte Norska intervaller då heller 4x4 minuter :P


Nåväl!

I onsdags blev det snabb kortdistans, 5 km. Utan klocka men jag tog i så pass mycket jag kunde. Sedan jobbade jag natt och igårmorse gick jag hem och njöt verkligen så jag räknar de som en mysig morgonpromenad om något! Mörker och inte många som är ute på kl sex på morgonen :)

Idag ska jag spendera 30 min på det jag gillar allra mest och det kommer bli mer också eftersom jag ska träffa min Ida i Jönkan! :)


Har ännu inte bestämt mig vad jag ska fylla i för morgondagen då jag kommer köra Tomtetåget på 43 km. Men det märker vi la på söndag eller måndag när jag nästa gång hinner uppdatera igen ;) Att vara ledig är sällan samma sak som att vara hemma och chilla i min värld. Har alltid saker som ska göras, människor som ska träffas. Vilket min mamma brukar banna mig för att jag gör men kan liksom inte låta bli att de blir så? haha. 


Nåväl, dags att packa klart resten så jag hinner till Hemköp och hämta ut paket och lite sånt också ;)

CIAOO HA EN HELT UNDERBAR HELG NU FOLKET!
PUSS

 

 

Skapa flashcards