Direktlänk till inlägg 8 december 2014

238.

Av Isabella - 8 december 2014 09:46

Julkalendern då? Tänker ni. Har hon skippat den?

icke! bara de att jag numera har förkylning så kan inte träna som jag vill. Men har ändå valt att bocka i det som jag gjort.


I Lördags valde jag att uppleva en träningsdejt med någon jag gillar. Vilket jag anser vara hela gänget på tomtetåget!

vilket i sin tur leder till gårdagen som jag blev jättejättetrött för jag hade sovit lite och hade en förkylning i kroppen men ack så glad ändå :)


och ikväll, ikväll ska jag ta en myskväll med raggsockorna på! Så så ser min julkalender ut de senaste dagarna ;)


Hur har eran julkalender gått? Ni har väl inte missat att bocka av och njuta av december, sista månaden på året och alla fina belysningar som är såhär års :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Skapa flashcards