Alla inlägg den 15 december 2014

Av Isabella - 15 december 2014 10:01

Heee, en jäkla förkylning satte stopp totalt för min julkalender som jag tänkte köra. Det är först idag jag vaknat och känt mig snudd på återställd! 


Så ikväll ska jag besöka bandet tänkte jag, bredvid Torill! Vet med mig att de lär vara tungt och jobbigt och fy för att springa på bandet men de är bara att bita i det sura äpplet om man ska komma igång igen. De går nog fort att träna upp och snart vara på banan igen :)


Sedan sist har jag hunnit med att sova massa, varit på Standup med Betner och Soran (UNDERBAAART!), julbakat, fått present i förskott av mamma och Nils blad annat en underbar tröja :D


Jag kan btw räkna ned, 20 dagar kvar till Ida flyttar hit! Och det kommer bli helt underbart :D Fram till dess har jag massor att göra. Funderar på om jag ska börja packa lite smått i veckan faktiskt :) sedan äre jobb, Bollnäs m. julfirande, mera jobb, nyår och flytt. POFF!


Hepp, nu ska jag fortsätta sörpla kaffe och fixa i tvättstugan. Njuta av en ledig dag. Kanske ta en sväng på stan ^^,


Puss!!


       

Skapa flashcards