Alla inlägg den 31 december 2014

Av Isabella - 31 december 2014 12:27

Goddag på er alla!

Är mitt i flyttstök, packning, städning och massa knas. Förvirringen är stor och nervositeten lika så. Nytt hem, samboskap med min bästa vän och ett nytt år står framöver. Ett galet år är bakom oss och jag ska sammanfatta de i ett inlägg imorgon tänkte jag då jag har lite mer tid på förmiddagen. Just nu är jag på språng (som alltid)


Men tänkte jag skulle summera mitt år med en låt som verkligen känns som pricken över i'et på mig. Slå mig i huvudet någon gång så jag kanske kan sluta fly hela tiden ^^


Nehepp, off we go! 

PUSS PÅ ER OCH HA ETT GOTT NYTT ÅR!

Var rädda om varandra men våga visa vilka som är era närmsta. Se till att bli glada och omge er med människor som gör er glada!


Mitt nyårslöfte?

Ett gladare, spralligare, mer leende år. Lite mer spring i benen och framförallt. Leva mer i nuet.

Tjing tjing!


 

Skapa flashcards