Alla inlägg den 26 januari 2015

Av Isabella - 26 januari 2015 23:00

Ingen löpning sedan i fredags. Aktivt val. Väljer att inte stressa och att faktiskt ta de lugnt med folk jag mår bra av. :)

Pratade med sambon aka Ida om detta igår. Att jag känner mig splittrad över detta. Att jag mår bättre än ifjol men ändå tycker det är jobbigt att jag springer mindre. Jag är så rädd att hamna i den dåliga cirkeln igen och inte ta mig upp. Men det är bara att ta en dag i taget.

Idag tror jag att jag dragit på mig feber. Men efter två alvedon mår jag bättre. Ska avvakta och se hur de känns imorgon. Hoppas må bättre och kunna springa lite. Men annars vilar jag. Har dessutom massage imorgon vilket är välbehövligt, för under dagens styrkepass med Ida var mina baksidor så stela så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Kommer göra så ont på massagen! Usch ;b

Och imorgon ska vi dessutom iväg och kolla kattunge. Helt underbart! Men mer om sådant efter besöket.

Så vill jag att alla håller tummar och tår att vi får internet och tv hemma snart! Tack ;>

Nu toksova, nattnatt, puss!

Kvällens outfit på jobbet. Gaaalet skönt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards