Alla inlägg den 28 februari 2015

Av Isabella - 28 februari 2015 19:37

Heeeje!
Hur mår ni? Helg nu ju så hoppas allt är fint med alla ^^,
Själv kör vi chillmoood delux. Var barnvakt hela dagen igår, supermysigt. Bättre fredagsdag är svårt att få faktiskt. ;> sedan tog vi de lugnt hela kvällen, sov lite, åt tacos sedan kom Ida hem från jobbet så kikade vi lite serier innan vi kröp till sängs. Hur gött som helst!
Hämtade ju hem Swintotussen i torsdags dessutom så han håller på att lära känna hemmet. Men är en väldigt kaxig och orädd liten prick. När jag och Mia åkte och hämta honom i torsdags hade vi så himla mysigt och roligt, skrattade hela vägen, 3h bilresa :) vi måste göra om de snart! <3

Innan jag åkte så färgade Ida håret på mig, först blondering, konstaterade att jag inte passade som blond! Hahaha. Sedan tooookrött. Ska försöka få de djupare röd än nu :)

Idag tok vi de chill innan S skulle iväg och jag stack ut och sprang ett liter halvmaraton sådär veckan innan 6h ;> lyssnade på housemusik så höll lite väl högt tempo i början men de gick bra ändå :))

Nu håller vi på att bunkra upp myskväll för Idas mamma och syster är här och hälsar på. Snart mello dessutom, jag gillar mitt pensionärsliv ;) haha. Tidigt i säng på lördagarna och uppskattar sömnen då. ^^,

Ha de fint!
Puss på er ;*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards