Alla inlägg den 19 april 2015

Av Isabella - 19 april 2015 19:20

Heeeejjjeee!
Varför blir man så kass på att uppdatera? Jo för att dagarna går i ett, de är nästan alltid saker på gång och när jag väl är ledig faller detta i glömska. Ska verkligen försöka bli bättre jag lovar! Haha.

Vad gör jag om dagarna då? Jobbar, äter skiter.. Eller nja inte redigt men jobbar, springer lite och umgås med mina fina. Busar med kissen och lever livet. Njuter till fullo och nu börjar värmen och solen komma mer och mer. Vilket ger mig mer energi också. Jag är verkligen en såndär typisk svensk soldyrkare! Haha.

Denna helg är jobbhelg, då man knaprar ihop 30 h på två arbetsdagar orkar man inte asmycket annat. Men igår efter jobbet drog jag iväg för att hänga lite på en 25års fest. Trevligt folk och fint läge! Hem för att vila upp mig innan dagens pass på 18h.

Till veckan tänkte jag försöka träna varje dag, ett pass med löpning och styrka imorgon, lika på tisdag då jag är ledig både imorgon och på tisdag. Även mys på Stellas lekland imorgon :D tisdag ska jag på massage, huuuvva! Men de är välbehövligt om jag ska vara ärlig. Nästa helg är det kryssning med jobbet, som vi längtar och hetsar inför de eller?! Haha. Kommer ju bli precis hur awesome som helst ;)

Swinto tussen är ju expert på att väcka mig en timme innan min klocka ringer, jämt! Oavsett om jag ska upp kl 6 eller 8. Så inatt när vi la oss muttrade jag "gött att inte ställa klockan till imorgon så kan inte katten heller ställa klockan en timme innan och väcka mig" det ledde till ett gapskratt från Simon. Jättekul enligt mig, skitkatt vara morgonpigg liksom ;b men jag älskar honom ändå :))

Nu ska jag försöka hitta lite energi för sista innan nattning här :) så lovar jag bättre update framöver ;*

Puss på er! <3

Skapa flashcards