Alla inlägg den 20 april 2015

Av Isabella - 20 april 2015 16:20

Vilken underbar dag idag! Solen skiner, jag har varit och busar med barnen på Stellas, hämtat ut nya löpskor, ska springa en runda i fin vädret, gymma och träffat min underbara som kommer hit efter jobbet inatt ;>

Just nu ligger jag i sängen med Swinto och smälter omeletten jag nyss smällde i mig. MÄTT!

Swinto är ju inte fett svårövertalad om man säger så. Jag sa "ska vi lägga oss och vila en sväng?" pang! Så låg han i sängen. Söten!

Känner på mig att denna vecka kille bli awesome. På många sätt :) lite trött efter nattjobbet är jag men vad gör väl de? Haha. Nu ska jag vila lite innan Idis kommer hem från jobbet och vi ska bege oss ut med hunden på rundan. Mysigt värre! :)

Hoppas ni har en underbar måndag och veckostart också :)

Puss!

Skapa flashcards