Direktlänk till inlägg 22 april 2015

258.

Av Isabella - 22 april 2015 22:44

Godkväll!
Halva veckan gjord och jag har inte många timmar kvar tills jag går på helg. Fast de kommer bli en slitig helg ändå ;b haha. Vi ska upp tooooktidigt på fredag för att åka till sthlm. Där väntas personal möte sedan kryssning med gänget. Hem lördagseftermiddag och på söndag blir de troligen crossträning.

Sååå, för att kompensera upp all missad träning på sistone och kommande helg tänkte jag ge mig ut på en längre runda imorgon. För igår blev de en kort promenad innan massagen (som förövrigt var galet smärtsam!!!) och idag gick jag 5-6 km med rulle till träningen på jobbet. Så inte sprungit sedan i måndags. Men har varit trött ändå också. Längtar till semester med mycket sömn och vila :)

Swintotussen ska upp till mamma imorgon, usch vad jag kommer sakna honom... Men på söndag får jag träffa honom igen :)

Nu ska jag ta och sova då lillskrutten kommit till ro äntligen <3

Puss på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Skapa flashcards