Alla inlägg den 28 april 2015

Av Isabella - 28 april 2015 10:17

Den långa rundan i torsdags blev enn mycket spontan runda. Istället för den tänka rundan jag hade i huvudet totalkastade jag om mina tankar. Drog igång housemusik och stack ut. Det blev uppför Billingen, ned mot stan igen, stack in på någon skogsväg.
Kom förbi något som likagärna kunde varit tomtens verkstad utan att jag har en aning om vart jag befann mig, sprang lite mer vilse och kom sedan ut i ett bostadsområde. flög fram, var arg på trötta ben så straffade mig med fem backryck innan jag tog varvet runt karstorp, via backen vid statoil hem.

Under hela rundan hade jag morfar i huvudet, minnen, din röst och saknaden. det var hans födelsedag och jag gjorde rundan för dig, på mitt sätt. Naturnära. <3

Helgen sen var mycket rolig och slitsam, trött fortfarande efter dygnet fredag till lördag. Lätt värt men nu blir det lugnt ett tag igen ;b haha. Vill tacka mina fina för kryssningen :)

Igår drog jag och Ida ut på en löprunda på kvällen för att springa av oss, riktigt härligt väder och på något sätt hade jag bra sprätt i benen dessutom. Gött! Idag ska jag springa ut till min andra Ida för att ha lite efterlängtat mys med henne :) <3

Katta väckte mig återigen en timme innan klockan, kl fem idag. Tur han är så söt, annars hade jag troligen brytit ihop sedan länge med denna morgonpigga kille ;b haha.

Skapa flashcards