Direktlänk till inlägg 17 maj 2015

261.

Av Isabella - 17 maj 2015 22:12

God kväll! Wips så försvann en vecka bara sådär?!

Vars har veckan tatt vägen?! Måndag; följde med S för att skruva cross på förmiddagen, hemma på eftermiddagen, en liten löprunda där jag tog strupen, sprätte runt lite uppe på berget och på vägen hem fick jag rygg på en okänd löpare jag såklart var tvungen att springa ikapp och förbi. Så min tänka mysrunda avslutades med jakt... Haha.

Tisdag såg ungefär lika ut, skruva cross och springa, fast denna gång sprang jag med fina Therese från löpkursen. 17 fina km fick vi ihop :) väl hemma sedan målade jag klart mina köksmöbler. :> onsdag jobbade jag heldag. En mycket mysig arbetsdag :) direkt efter jobbet för att packa och dra med pojkarna till Säffle. S och de övriga hade crosstävling på torsdagen nämligen. Bilresan och hela dagen där var underbar. Galet mycket skratt och massa sol. Ingen tidspress utan bara njutning. Fyllde på med mental energi trots lite sömn. :)

Fredag var jag död, sprang 27 km med Torill på förmiddagen och var runt på massa annat resten av dagen. Mysig dag men fullt upp :) igår jobbade jag hela dagen. Slutade kl 20, hem å äta och lördagsmysa med S och Ida, kolla film och tvärslockna. Efter en vecka med alldeles för lite sömn behövde jag de 9,5 h jag fick inatt. Kände mig som en ny människa idag och på mycket bättre humör :) myst hela förmiddagen och jobbar nu eftermiddag och kväll och natt. Dock på bra humör och busat med ongen en massa, fnittrade till en film så vi nästan kissade på oss :)

Nu väntar en ny vecka, ganska mycket jobb och fullt upp hela helgen. Men hoppas få sova ut någon dag alla fall :)

Nattinatt, puss!!

Swinto som lilla skeden med lejonet, saknar min kille nu när jag jobbar <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards