Alla inlägg den 1 juli 2015

Av Isabella - 1 juli 2015 21:58

heeeej,

det har verkligen hänt mycker på sistome. verkligen massor! och det har slitit på mig, rent mentalt framförallt men de blir ju också kroppsligt i längden. inte lika mycket löpning som förr ska erkännas, jag har vela sprungit långt men kännt att varken ork eller tid egentligen funnits. så, istället för att ta mig ut på en kort runda har jag oftast hopat över löpningen helt... men jag deltog i sommartåget i helgen igen och där blev de joggmys som vanligt. underbara mäniskor och fantastiskt väder. skriver ett inlägg om det imorgon istället :))


men så idag på jobbet fick jag som ett slag i huvudet! jag började le fånigt samtidigt som jag fick min insikt. jag ska inte alls springa 12 h lopp i år. jag ska börja fokusera på kortare distans. bli snabb igen! köra 5 & 10 km i högre tempo, mer intervaller och därmed få träningen gjord utan tidspressen jag känt. dessutom kan jag dra med min Sambo på dessa pass, intervaller och upp till 5 km fixar han skulle jag tro. så plötsligt kände jag mig lite lättare till sinnes och nöjd med min kommande plan gällande träning. ska även få in lite mer styrka när motivationen ökar.


de känns bra och jag längtar efter mitt nästa träningspass!


hoppas ni alla har en toppenbra sommar hittills och får en fortsatt bra ;»


puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards