Direktlänk till inlägg 26 oktober 2015

264.

Av Isabella - 26 oktober 2015 06:48

Vet inte redigt vad jag ska göra för att bli bättre på att blogga kontinueligt.. Men jag gör ett försök. alla fall kommer jag skriva utan press och om de jag vill berätta ;)


Jag höll på att gå in i väggen efter senaste inlägget. Det hade varit förmycket för mig på alla plan så just nu springer jag när kroppen är hel och jag inte är förkyld. Vilket jag varit i princip helatiden sedan i somras känns de som :( Jag sitter nu inne med en dunderförkylning sedan drygt en vecka tillbaka. innan de hann jag väl träna ca en vecka efter förra frånvaron. men nåväl, de kommer la min tid ock ;>


Jag har bytt jobb förresten! (Därifrån min senaste förkylning kommer). Jobbar som fritidspedagog och resurs i en helt ny skola = maaaaassa nya fina baciller som vill klänga på mig lika mycket som barnen klänger. Men de är lätt värt varje minut av denna förkylning, för barnen får mig att le och vara lycklig varje dag. De är så söta och mysiga som hellst. :)


Sen har jag fått Simon att springa sitt första lopp! Wiho!

 


Billingehusloppet 5 km som han krigade sig genom. Awesomness! ;> Nu har vi bestämt oss för att springa ett nyårslopp också på 8 km :D Detta är ju enbart för att crosssäsongen är slut såklart ;) haha.


Och i helgen var vi upp till Bollnäs och hälsade på. Så himla mysigt, bodde hos mormor så vi myste med henne på kvällarna. Var och hälsade på min pappa med familj på lördagen men innan de var vi på bandy på fredagskvällen med mormor! Årets första match, mot Tillberga. Nervös och kass bandy till en början. Men i andra halvlek kom vi igång bättre och de slutade med att Bollnäs vann säsongspremiären med 6-3. Galet skönt! Och även Simon blev lite involverad och kände att nu ska vi minsann gå på bandy som är i Villa om ett par helger också :D haha.


 


Fick väl på honom bollnäsmössan också ;) hähä.


Nu ska jag fixa mig i ordning för jobbet, höstlovsvecka massa barn på fritids hela dagarna. Men de ska gå bra :> Inleder veckan med en utflykt med pinnbröd och liknande. LIKE!


Hoppas ni får en helt awesome måndag, de ska jag ha trots att jag är hemifrån nästan tolv timmar idag ;)


PUSS PÅ ER!

 

       


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Skapa flashcards