Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av Isabella - 28 oktober 2015 05:45

Godmorgon!


Uuuuusch så trött jag är idag. Blev vaken länge inatt när Simon kom hem, vi började prata kring hur vi ska göra i jul, när vi ska ta Bollnäs osv... Kunde inte somna om och fick väl ihop 7h sömn typ totalt. Men bara två h efter att han kom hem. Mamma säger att jag kommer vänja mig med detta, att han kommer hem och att jag ändå kommer somna om ganska fort. Vi får se..


Nåväl, idag väntas en lång arbetsdag, 8-17 jag åker hemifrån kl 7 och är tillbaka i skövde strax före kl 18. Imorgon börjar jag före kl 6 (!!!) men får sluta vid kl 14 istället. Jag kommer vara D-Ö-D! Som jag längtar till helgen nu och massvis med sömn ;b haha.


 


Nu ska jag gå och väcka min törnrosa en sväng för han lovade att dricka en kopp kaffe med mig på morgonen sa han ;) haha.

De är ju lite skillnaden nu när jag jobbar ständig dagtid och han jobbar ständig kväll, vi hinner liksom inte ses på veckorna förutom på natten eller om han orkar upp på morgonen. Annars är de helgerna som är våra. Och då vill man ju också hinna träffa andra. De känns jobbigt stundvis ska jag erkänna. Men jobbigast är att ständigt vara ensam på kvällen och lägga sig ensam. Men de gjorde jag ju innan mitt nya jobb också, så för den delen är de ingen skillnad.


Hepphepp, dags att sätta fart. Hoppas dagen går fort och att barnen är snälla ;)


Puss!


   

 

Skapa flashcards