Alla inlägg den 29 oktober 2015

Av Isabella - 29 oktober 2015 04:17

Åh fytusan! Detta med att ha öppning är ingenting jag tänker göra frivilligt i fortsättningen. Känner mig som ett lik idag.. Vaknade till som vanligt inatt när Simon kom hem och kunde inte somna om på nästan en timme. med andra ord var klockan typ halv tre när jag somna och min klocka ringde fyra :b


 



När vi väl höll på att somna. Då bestämde sig katterna för att spela ett spratt!

Simon vaknade och skakade om mig "Vad är de som låter?! Är de dammsugaren??" Jag tänker att neej de kan de la inte vara? Men vad skulle annars låta så konstigt? Rusade upp och mycket riktigt. Katterna hade på något vänster fått igång dammsugaren inne i gästrummet. Stackars våran hyresvärd som sover under där! Hoppas hon kunde somna om bara.. -.- haha. Så två katter till salu, några som känner sig manade att vara nattägare?


 

De kan ligga still och vara söta ibland. <3


Idag väntas en relativt kort arbetsdag.. Eller ja jag jobbar 6-14 så så kort är den ju inte :b haha. Men vi ska på barnenshus idag så då går de sista timmarna ganska fort alla fall :) Jag är lite nervös inför min första öppning men de borde gå bra. Sedan hoppashoppashoppas jag verkligen att denna förkylning ger sig snaaaart. Så trött på den :( två veckor snart, helt galet?!


Ska iväg och hämta andra koppen kaffe strax, de kommer behövas för att köra rätt till jobbet ^^


 


Btw, igår i matkön kom en 6 åring fram och daska till mig på rumpan och sa "Nejmen är du här?!" kände att han kommer verkligen bli farlig när han blir äldre!

Och en annan intressant observation jag gjort på detta söta 6 åringar är.. Killarna de går minsann med swag i skogen, tjejerna de swipar höger. Går runt och småler när jag hör dem sjunga.


Sen har vi 9 åringarna som går runt och nynnar på Ingen annan rör mig som du. Haha. Charmtroll är de allihopa! <3


Dags att fixa mig iordning så jag inte skrämmer de stackars barnen bara för att jag är trött. Seeeya!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards