Alla inlägg den 30 oktober 2015

Av Isabella - 30 oktober 2015 06:07

Wooow, två timmars sovmorgon från igår! Känner mig betydligt piggare idag också ^_^ Ont i huvudet bara och hosta, inge snorig. kanske för att jag var upp och tog nässpray vid två för att kunna sova? haha.


Igår fick jag verkligen testa på mitt psyke. Jag kan säga att jag var nära på att gå och låsa in mig på toaletten. När man står i en liten aula i Barnenshus, med typ tusen barn (20 vildingar 6-7 åringar!) som tar på och tar av en miljon olika utklädningskläder i en rasande fart. Springer runt och leker och slänger kläderna på marken sen så jag får gå och hänga upp de. PUH! 20 minuter senare hittade jag troligen mitt första gråa hår.


När den arbetsdagen väl var över, så flög jag hem i den silvriga pärlan för att hinna träffa Simson en stund innan han skulle till jobbet. Efter de drog jag varvet runt olika frisörer men ingen hade dropin tid. Tyvärr.. Sen skulle jag vara så duktig och fixa med återvinningen. Men vi hade cykelstället på, så jag skulle ta av de. Och man ska aldrig mucka med ett cykelställ som sätter sig på tvären!


   


Och nu på morgonen lyckades jag skrämma söta lilla Ajax, han var livrädd så han flög över mitt ansikte och satte klorna vid örat. Fattar inte? Söten då. Nåväl. Fredag den 30e (min namnsdag dessutom, morfar <3 ) kanske är lite olycksdag, fast.. jag har ju de varje dag?


     


De lär ju vara i princip noll med barn på fritids idag känns de som.. Pluppisarna, och i helgen blir de så lugnt så lugnt!  


Nu ska jag fortsätta med mitt morgonbestyr innan jag väcker S en sväng för han ville komma upp och äta frukost med mig. Tokern.. ;>


Puss på er och trevlig fredag!


   

Skapa flashcards