Direktlänk till inlägg 2 november 2015

269.

Av Isabella - 2 november 2015 05:54

Godmorgonoch tagga för ny vecka nu!


Helgen blev kanske inte redigt som planerat. Den skulle ju vara lugn, mycket sömn och lite lite träning kanske.

Den blev.. haha jo men den blev lugn till viss del. I fredags slutade jag vid fyra, hem, handla, sedan kika bandy på tvn innan vi drog igång en film och jag däckade vid nio - halv tio?

Strax innan däckandet så bestämde Torill och jag oss för att vi skulle jogga milen på lördagen. Och det gjorde vi! Inte så graciöst kanske. Inte så snabbt. Men ack så underbart och så välbehövligt. Så nu känner jag att motivationen, inspirationen och framförallt glädjen börjar komma tillbaka efter de passet :)


Sedan på kvällen blev de minnsna lite findrickande (ehm.. eller ja. drickande) med boysen och så kom Torill också! Wiie så mysigt! Torill hävde dock att hon inte shottade, och jag sa att de kan hon ju få fortsätta säga att hon inte gör, men att med mig så gör man de ;) Vi drog sedan ned på stan och slirade runt lite, Mike's, Glädje sedan Pitchers innan vi vandrade hemöver när de stängde kl två. Grabbarna beställde en drink på Mike's som gav dem mjölkmustasche. Supergulligt ;) haha


 


Torill fick två shotts i magen och var nöjd skulle in på donken för lite käk så jag följde efter na. Torill fick span på ett par pompoms som hon ville köra grupie med så de ordarde vi såklart ;) haha. Min brud fyllde ju liksom år så de var lite av ett firande för henne också! <3 hipphipphurra för världens snyggaste brud ;*


     


Traskade hemöver och dodnade på lite hemma, bäddade för den övernattande gästen innan vi alla stupade i säng strax innan kl fem. Så som ni förstår, var de inte många knop som blev gjorda igår söndag. haha. myste med boysen, sov, åt, käkade godis, sov mer, kollade film, somnade vid åtta. Man är ju inte vrålcool dagen efter med lite sömn i kroppen och alkohol som sipprar ut ungefär. men vi hade kul alla fall :)


 


Så idag känner jag mig ganska pigg faktiskt! Riktigt skönt. Bara hoppas denna arbetsvecka går snabbt så blir det en LUGN helg kommande helg. sådeså ;) Mysa, sova, kolla på crossträning troligen, iväg på bandymatch i Villa. springa och bara vara. Precis så underbart som de kan vara en ledig och lugn helg :)


Puss på de!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards