Alla inlägg under december 2012

2.

Av Isabella - 22 december 2012 14:40

Hola!

Testar en ny adress ett tag för att se om jag trivs bättre här ^^


idag är det ju bara två dagar till jul, vilken grej alltså! snart är 2012 förbi och mycket, MYCKET har hänt. 2013 kommer troligen mycket mer hända, trots att detta år varit otroligt omvälvande så ser jag 2013 som året då jag ska komma på fötter igen och verkligen hitta "hem".


Tänkte jag skulle ge mig på en slags sammanfattning av året 2012 något tag, men inte i detta inlägg utan det får bli ett eget ;> haha.


Nåväl, det är lördag och den 22a december idag. Typ alla julstressar, men inte jag! Igår gick jag på julledigt från actic och i natt som jag sisådär tio timmar, redi skönt om jag får säga det själv! Behövdes verkligen. Somnade till Die hard 4.0 igår, bra film men som jag sett kanske 10 ggr minst och därför kan nästan utantill ;) haha. Idag var vi på stan en sväng, handlade lite vätska till veckan sedan hittade jag ett par underbara byxor och en tröja jag är smått kär i, jag har så mycket fina kläder nu så de finns inte! :D Ska ta med massa kläder upp till Bollnäs och Funäs. ;> När vi kom hem bytte jag om för att bege mig ut på en löprunda.


För er som inte vet, kanske jag ska berätta, jag är en löpnörd. Jag älskar löpning, blev förälskad för 3½ år sedan och är fast sedan dess. Jag har hunnit med tre tjejmilen, tre vårruset, ett lidingö 30 km, ett lidingö 15 km, ett Jubileumsmarathon 4 mil och ett Tomtetåg som blev 36 km för att sammanfatta löpningen. Och till detta massa massa hundra mil löpning. Bara i år är jag uppe i nästan 200 mil. Jag har även hunnit genomföra en Svensk Klassiker i och med Vätternrundan i år så jag har blivit en slags träningsnörd de senaste åren. men jag gillart!


Alla fall, jag begav mig ut på en liten lördagsrunda efter shoppingen, den landade på 38 minuter. Under denna runda hann jag med Gangnam style dans, flygplanet, hopp och studs samt lite skönsång bara för att, rundan var skön och avslappnad. En lagom lördagsrunda alltså :) Jag valde att inte springa mitt i stan eftersom vi varit in och sett julstressen utan höll mig utanför.


Här ligger jag nu och bara njuter, ska slå in lite julklappar och printa ned julrimmen jag knåpat ihop ;>


Hur ser er lördag ut då?

Puss!

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Skapa flashcards