Direktlänk till inlägg 6 november 2015

273.

Av Isabella - 6 november 2015 06:06

fybubblan så trött jag är idag! 

Men ni vet, det är freeeeedaaaag!


Detta har jag saknat tidigare. att faktiskt kunna njuta av de. veta att jag går på helg idag och får två lediga dagar. De känns så galet skönt. sen att jag ligger på överskott i timmar ett par stycken denna vecka spelar ingen direkt roll. Jag har hunnit med bra planering och så :)


framtiden känns ljus också, jag vet med mig att de blir förlängt efter jul så slipper ligga och tänka på de också. så galet himla gött ^_^


Igår åkte jag med mamma hem, så skulle vi gå hem från stationen. Och vi gick, så när vi närmade oss mitt hus så sa jag "vi hörs imorgon" hon tittade på mig "jaha, du ska inte gå en liten bit till då?" så så blev de. sötmamma ;>

Efter de så stack jag ju och sprang en liten runda på 25 minuter ungefär. I mörkret. så på med reflexvästen. man är så söt så.


 

Behöver jag säga att jag flög fram i nya skorna?


Efter rundan pratade jag med Simon i telefonen, och jag blev smått förolämpad när han föreslår att jag ska göra mig av med mina andra löparskor nu?! För han trodde att jag inte skulle använda dem nå mer?! men hallå va?! Jag är en kvinna som kan använda mina skor lite när jag känner för de! Ibland vill jag springa i mina nike, ibland mina råsa salomon och ibland mina blågrå salomon. Dagskänsla liksom. Jag sa att här gör de minsann inte alls avs med några skor inte e! Punkt och slut på de pratet.

Fattar inte alls varför han började fnissa där i andra änden av telefonen då. *muttrar*


Efter de pratet kom vi fram till att vi behöver banta våra katter. De är tjocka, sådär blytunga. Swinto är 11 månader och Ajax är 7 månader. och båda är sådär när de kommer småluffsande att man säger "Oooh, It's so fluffy I could diiie!" och sen är de bara halvlånghåriga.


 

De flyter liksom över lite överallt... haha


Okej, somsagt, snart helg! En kort dag idag känns de som. Börjar kl 8 och slutar halv fem senast. De känns skönt. Brukar ju jobba till kvart över fem tre dagar i veckan så att jag slutade kvart över fyra igår och halv fem idag känns kort istället ;)


Puss på er!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Skapa flashcards