Direktlänk till inlägg 11 november 2015

276.

Av Isabella - 11 november 2015 05:02

Sista galet tidiga morgonen denna vecka. puuuh! Imorgon får jag sovmorgon eftersom jag inte börjar förrän kvart över tio då tack och lov ^_^


Igår körde jag på öppningen. Trött som en gnu åkte jag när de snudd på fortfarande var natt till jobbet. Men jag inser att all trötthet är så värd när man får massa mysiga morgontrötta barn som kryper upp i famnen på en för att vakna till innan de börjar leka. 

Eftersom onsdagar räknas som lill-lördagar, så tänkte jag att tisdagar därmed är lill-fredagar, så då fick de bli kjolen igår på öppningen. Hela dagen gick barn runt "åååh du har en ko på benet!"


 


Sedan sitter man på möte 8.30-12 ungefär innan maten och därefter våldgästar mina kära treor. Slutade kl 14, skyndade mig hem för att hinna säga hej till sambon innan jag skjutsade honom till jobbet, sen ut och gå med matildus en timme, handla, hem byta om, ut å springa 6 km, hem diska, laga mat innan jag duschade och sen satte mig ned för att äta lite. puh! haha.


   


Nu ska jag sätta fart. Katterna lär ju bli alldeles hispig när jag knatar runt i lägenheten och pillar med allt. Swinto vill ju liksom vara steget snett före för att veta allt jag gör. Och Ajax brukar följa med in på toaletten för att hålla koll så inte jag använder hans mattas i onödan. typ.


Puss på er!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Skapa flashcards