Direktlänk till inlägg 10 december 2015

286.

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte!

Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det inget eftersom jag ska upp toktidigt imorgon.


men alla fall! Man har ju lyckats springa dagligen sedan i söndags nu, skönt värre! Igår rev jag av 6 km utan större problem. enda som var var att benen var trötta men de är la förståerligt liksom. annars kändes de så himla gött :) Sedan hade jag ju stängningen igår, men de gick tipptopp, inga problem alls. barnen skötte sig och de var lugnt och skönt :) Idag har vi däremot Nobel mellanmål, de innebär ett finare mellanmål som i sin tur innebär att jag behöver plocka med mig en finare klännning för att servera i?! hur ska jag hitta de? puuuh! klunka lite kaffe sedan kanske komma på något att gräva fram. som fungerar.. 


 


Och vet ni?! imorgon är de freeedag (som om ni inte visste de) men! då ska vi faktiskt iväg på husvisning (de visste ni inte!) och de ska bli så sjukt skoj! jag har aldrig varit för att vilja bo i hus, men de senaste året har de vuxit fram mer och mer hos mig att jag vill. fast de är många saker jag har kommit fram till under de senaste året som jag inte trott mig vela förr heller så. men de är på ett bra sätt :)


Sen nu när jag kommit igång och både sprungit och jobbat igen, så börjar jag känna av min svanskota?! de är som om den liksom skakas lös lite så den blir öm när jag går i uppförsbackar på skolan.. nåväl, jag är glad över att vara igång och röra på mig igen. de känns skönt. till helgen har vi planerat in julbord med våra föräldrar så då tänkte vi dra ett mastodont gympass innan för att känna oss värda julbordet typ ;)


hepphepp, nu ska jag börja fixa mig i ordning och dona :) idag vankas ju snabbvisit på mitt nya kommande arbete efter nyår ;> puss på er!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Av Isabella - 2 december 2015 20:17

Godkväll!   Här sitter jag med kvällsfikat. Lite varmt vatten med ingefära och citron och macka. Idag har jag gjort, ungefär samma sak jag gjort i en vecka. Umgåtts med Simon på förmiddagen. skrattat åt katterna. När S åkt till jobbet la jag mig ...

Skapa flashcards