Direktlänk till inlägg 7 november 2015

274.

Av Isabella - 7 november 2015 09:58

Löööördag! Mycket sömn och kärlek gör att jag känner mig piggare idag. (sen kanske de är de tre shottarna hostmedicin jag tog igår och imorse som spelar lite in också ;) )


alla fall! Idag ska pojken köra cross så då tänkte jag mig en lugn joggning dit för att få röra lite på mig. typish 6,5 km eller vad de är dit. Mycket nedförsbacke dessutom så de blir skönt ;) haha. Efter crossen ska vi hem swish in i duschen, swish ut och äta sedan swish in i bilen och iväg till Villa för att se bandy. Så att våra pojkar får lite support på plats. kan ju hoppas flames tatt sig dit också, men är aningens tvek till de tyvärr. 


 


Igår körde jag slut på katterna på kvällen med laserpennan. Swinto aka Bobbafett började flåsa och flämta efter ca två minuters lek.. killen med konditionen liksom -.- haha.

men jag älskar dem ändå, så vi ska försöka hålla igång dem lite mer tänkte vi så. Leka med dem morgonen och kvällen och även på dagen om vi är hemma för att kanske kunna banta ned dem lite :D


     


Imorgon är det fars dag och vi ska ut till svärföräldrarna en sväng och hälsa på, längesen vi träffade dem så de blir mysigt :)


heee, nu är de dags att sätta fart igen. Hoppas alla får en helt underbar lördag. De ska vi ha ;*

Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Skapa flashcards