Direktlänk till inlägg 8 december 2015

285.

Av Isabella - 8 december 2015 05:59

Godmorgon!


Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,


på morgonen tillexempel kom en flicka i 1an springandes "där är du ju! jag har letat överallt efter dig. vi har ju inte setts på evigheter!" så galet söt. hon frågade vart jag varit och hur jag mådde nu. Och hon går i ettan, jag jobbar inte ens med dem. jag träffar henne enbart på vissa raster :)


sen har vi grabbarna i trean som börjat komma upp till en viss ålder. så igår sprang de runt, fnittrandes och frågade "har du tuttekasse?" sedan dog de nästan. småpojkar, jaa jag har bh på mig liksom ;*


och ju längre dagen gick, desto piggare blev jag av någon konstig anledning, så när jag var påväg hem vid 18 från tåget kändes jag att ååh vad skönt de ska bli att ta en joggingtur nu när jag kommer hem ;> svirade om och begav mig på 4,5 km isch. och de var alldeles jättelagom. jag tänker inte hetsa in och börja jättehårt utan ta de lugnt och känna efter med kroppen :) men en glad tös vare hemma alla fall efteråt


 


nu ska jag klunka i mig kaffe för att vakna till innan de är dags att jobba. möte halva dagen sedan har vi öppethus för föräldrar. tror ni jag kan bjuda in min mamma till våran Julbasar också? ;D


puss på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Av Isabella - 2 december 2015 20:17

Godkväll!   Här sitter jag med kvällsfikat. Lite varmt vatten med ingefära och citron och macka. Idag har jag gjort, ungefär samma sak jag gjort i en vecka. Umgåtts med Simon på förmiddagen. skrattat åt katterna. När S åkt till jobbet la jag mig ...

Skapa flashcards