Alla inlägg den 13 juli 2013

93.

Av Isabella - 13 juli 2013 06:28

Klev på mitt helgspass igår kl 13. Innebär jobb igår 13-20, idag 8-16 och imorgon 9-14. Inte mig emot om det inte varit för att jag sovit så grymt dåligt i natt! Legat halvvaken, vridit och vänt på mig. Vaknat flera gånger och hållt på.


Nåväl, det är bara att köra på't tänker jag. Efter jobbet blire träning dryga timmen tänker jag innan hem och slappa, läsa bok. Har totalt fastnat i Femtio nyanser av honom. WOW säger jag bara! Bästa boken jag läst på väldigt väldigt länge, man sitter och fnissar uppkurad i ett hörn och kan knappt släppa boken. Tar med den vart man än går här hemma. Imorgon ska jag ju äntligen få springa igen, det är baara en vecka till sommartåget och jag känner mig totalt ur löpform men detta ska vi få igång igen. Hoppas höften håller efter över en veckas uppehåll från löpning. Den känns fortfarande i vissa lägen, framförallt efter att jag suttit ned. Så tror det snarare är någon sådan kompression som gört framför löpningen. Klart löpningen är bra menar jag! haha. Men ska ändå försöka fortsätta med både crosstrainer och styrka mellan löpningen i sommar för att behålla en stark och hel kropp framför allt inför mitt kommande 12 timmars lopp.


Nä, nu ska jag dricka upp kaffet och börja dona på för jobbelijobb idag. Vi ses väl på actic folket? ;)

Ovido - Quiz & Flashcards