Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Isabella - 21 januari 2015 19:32

Utan internet hemma gör att man är allt annat än aktiv på bloggen. Men tänkte summera starten på 2015 såhär;
När bitarna faller på plats. Allting känns bra. Att bo med bästa vännen är ett av de bästa val jag gjort här i livet. Har inte en enda dag hittills känt den där panikkänslan jag haft tidigare. Inte känt tvånget att prestera på löpningen eller att ständigt hålla igång och göra saker.

Nu tar jag de där sköna lugna stunderna i soffan. Kollar sex and the city i mängder. Kollar handbollen på tvn. Umgås med människor som får mig att må bra och varva ned. Jag kör runstreak men springer kort.

Upplever för första gången på jag vet inte hur länge omotivation till att springa långt.. Varför? För att jag just nu är nöjd. Nöjd med livet och hur jag mår. Jag är glad och går ständigt med ett leende på läpparna.

Imorgon ska jag troligen springa ut till mammas jobb om vädret tillåter. Och sedan är jag ledig både imorgon och på fredag så då ska jag ta de lugnt och vila bara. :)

Hur är erat 2015 hittills?

Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards