Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Isabella - 16 februari 2015 23:37

Hejje!

Vilken underbar helg jag haft! Jobb i fredags som flöt på som vanligt alldeles grejt. Mötte upp Ida på stan efteråt, bestämde oss för fredagsmys och chill hela kvällen.

På lördagen drog vi ut på en runda, jag i löparskorna och Ida cyklandes bredvid, glatt påhejande och coachande. Det är ganska kul när hon hamnar efter mig i uppförsbackar och säger "spring på du, jag kommer ikapp!" haha. Väl hemma muttrade hon "fattar du vas otränad man känner sig då eller?!" . men vi fick alla fall ihop våra tänkta två mil. Woopwoop

Sedan chillade vi hemma till hon skulle iväg och jobba. Eftersom ingen av oss här hemma tror på alla hjärtans dag utan ser de ganska överskattat fortsatte dagen i lugn och ro. Sov en skvätt, kollade film, åt lite och kikade på Mellon innan Ida skulle hämtas på jobbet :)

De är ju så att när favokillen är på besök så duger verkligen ingen annan för Gulliver och lika så var de hela helgen! Haha. Så kul att se egentligen, men de är ju bra ock ^^

I söndags plockade vi upp bästa Pokatokan vid tåget för att hem och svira om för löpning, 22 km skuttades i glädjens tecken. Pirriga och förväntansfulla inför tjejkvällen och bion. Helt underbar dag återigen och jag är så glad! Så lycklig :) bion var toppen enligt mig, inte helt rättfärdig boken men ändå bra :)

Idag tog vi återigen en skön sovmorgon. Sedan pusslade jag lite och var ut och sprang ikväll igen. Kroppen fortsätter leverera och jag smått flyger fram trots att jag klättrar upp till berget. Känslan i kropp och själ är obeskrivlig men glädje, lycka, leende, sprallighet och lugn är några ord som kan förklara den ganska bra. :)
Nu ska jag sova, imorgon blir de sovmorgon igen. Bara för att jag kan! ;)

Puss på de!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen på Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards