Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av Isabella - 26 oktober 2014 18:18

Igår var en underbar dag!

Först sprang jag 18 km med pappa och det gick kanon. Lite trött var jag allt men knäet och kroppen höll hela vägen vilket gjorde att jag inte kunde sluta le efteråt! Haha. Pappa var ju så söt. För mumlar han något om att han är min gamla far. Sedan tar han fart i backen för att säga "jag vilar uppe på toppen!" haha. Älskade pappa :)

Sedan på kvällen hade Angelica 25 årsfest med rocktema. Då körde vi sotat värre! ;)

Kvällen blev blöt och hård! Så idag var jag en mycket sliten rödtott som klev upp. Men besökt moster med lillskiten sedan tog jag en joggingrunda med Sandra på 6,5 km så kände mig lite bättre efter men fortfarande trööött..

Lugna fisken hela kvällen nu innan tidig sänggång och lång sov morgon imorgon ;)

Puss på det!

Ovido - Quiz & Flashcards