Alla inlägg den 2 december 2014

Av Isabella - 2 december 2014 23:43

Glömde ju visa hur tatueringen från helgen blev. Jag är galet nöjd! :)

Puss och godnatt folket!

Av Isabella - 2 december 2014 11:11

1 & 2 December i årets julkalender då!


Jag vaknade upp med en hejdundrande skön halsonda igår så ingen löpning där inte! Jobbar dessutom 15-06 igår, idag och imorgon så de blir sådär halvdant med sömn men jag får ju träffa min "familj" allefall och ha trevligt :)


Igår blev det en walk på stan för att shoppa lite julklappar, nästan klar på de nu! woopwoop. Sedan gjorde jag i ordning matlådor, "slängde ihop" lite som jag tror blir tokgott. Och för att bocka av på julkalendern då så blev det en pw där jag tänker på allt bra jag gjort. För jag tänker så mycket och njuter när jag är ute och går. Lyssnar på musik, dansar och ler för mig själv. Folk tittar lite snett men tror de börjar vänja sig när de ser den rödhåriga kalufsen som kommer studsande ^^


Och idag ska jag göra 500 reps tänkte jag hemma. Då blir det Armhävningar (50 st), Knäböj (100 st), Utfallssteg (100 st), Höftlyft (50 st), "Kissandehunden" (100 st), Sidoplanka med höftdopp x 2 (50 st x 2). Kommer kännas gött kan jag säga! Någon som vill hänga på? Kör så berättar ni efteråt hur det gick! :)


Puss!

 

 

Skapa flashcards