Alla inlägg den 26 januari 2013

31.

Av Isabella - 26 januari 2013 15:11

Woopwoop, här sitter jag och värmer mig mot Idas element medan tjejen duschar.

Vi har haft det riktigt härligt hittills! Först blev jag en timme sen pga kaos i tågtrafiken men sen var vi och handlade. Gjorde kött, potatisgratäng och ugnsgrönsaker till middag igår . Sen festade vi till det med kex och ost, mums! Somnade vid två i natt och halv nio i morse hade Ida sovit klart tyckte hon så då vaknade jag också ;b låg kvar i sängarna ett tag innan vi klev upp och gjorde kaffe och frukost.

Lät sedan frukosten landa lite innan vi begav oss ut på en runda där Ida visade mig sitt Växjö, mycket fint och härligt väder :D totalt var vi ute 1,5 timme men vi tog ingen distans utan bara var :)

När vi kom tillbaka fikade vi lite och ska nu duscha, sen handla innan en powernap därefter mat och finfix så vi ska ut och dansa ;) men en sak i taget, först dusch :D haha.

Ha en toppen lördag hörn!
Puss ;>

Ovido - Quiz & Flashcards