Alla inlägg den 23 januari 2013

28.

Av Isabella - 23 januari 2013 18:35

Ojsan, råkade visst få med mig ett par nya kärlekar hem från Elins, hehe. Jag har gått och trånat efter såna ett tag och nu hittade jag dem. Så de fick följa med mig hem <3

27.

Av Isabella - 23 januari 2013 15:34

Woow vilken runda jag just avverkat! Det är kallt ute ändå lyckades jag få till två km i 4.30 tempo och fler i närheten. Snittade totalt på 4.52/km vilket jag är hur nöjd som helst med. :)


Det var en runda som flöt riktigt härligt så efter ett tag när jag kom in i andra andningen började jag sjunga med och personer jag mötte flinade åt mig men det bjuder jag på. Jag hade en toppen runda trots kylan. Solen sken dessutom som pricken över i. Woopwoop.


kan ju meddela att man känner ett härligt flow när man i sluttande uppförsbacke springer om en cyklist! Då kände jag att detta skulle bli en fin boostrunda och det känns fortfarande riktigt härligt!


Nu ska jag duscha sedan bege mig på Elin för att kolla skor där, vill så gärna hitta de perfekta skorna ;)


Puss!

26.

Av Isabella - 23 januari 2013 09:16

God morgon, idag är också en bra dag känner jag! Vaknade vid åtta och kände mig nöjd med sömn. Har sedan dess dansat runt här hemma till Ronny & Ragge, sjunger med och tycker det känns helt naturligt att sjunga "Se på mig, auoauoo, jag vill pöka dig!" haha. Men de har härliga svängiga låtar ju!


Idag taggar jag för långlöpning, det visar att temperaturen ska ligga kring -9 i eftermiddag så då tänker jag lite shopping nu på förmiddagen, kolla skor, hårbehandling och lite annat smått. Har inte varit in i stan sedan början av december ungefär så det börjar bli dags att visa sig där nere ;) haha. Jag fick alla fall till en bra träning igår för det känns idag, vilket är underbart, nu ska man bara försöka hinna klämma in ett till styrkepass denna vecka innan jag åker till Ida på fredag <3 woopwoop, där vankas det långlöpning på lördag och sedan dansa hela natten låååång. Underbart, jag längtar så sjukt mycket :D


Känner att jag kommit in i ett flow i mitt liv nu, där jag ser mycket positivt, ler mycket och känner mig nöjd med det mesta. Sådanna perioder är underbara och jag tänker se till att hålla fast vid den! Räknar ned dagarna tills jag åker norröver för en helg dessutom, ska bli riktigt kul :) Sker mycket nu. haha.


Dags att göra sig i ordning för att ta stan med storm ;)


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards