Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

11.

Av Isabella - 6 januari 2013 16:00

Vilken underbar runda jag precis fått till! Skrapade ihop 15 km, taggade till innan med massa fin musik som lades till på spellistan och som jag gick igång på ;>


Sedan ut i det härliga vädret, upptäckte att jag var aningen för bra klädd, men äsch, hellre lite för varm än frysa. Tog det lugnt då jag inte sprungit särskilt långt den senaste 1,5 veckan (nästan två!) och efter sisådär tre km började andra andningen komma och det flöt på riktigt fint. Kom in i stan och ser en snubbe jag direkt tar rygg på. Han verkade hålla ett bra tempo så tänkte att jag kunde ju försöka hålla honom i sikte. Fast i mitt undermedvetna ökade jag tempot för att komma ikapp. När jag bara hade ca tio meter kvar så svänger han turligt nog av åt ett annat håll. Jag menar vad skulle jag sagt om jag kom upp sidledes? "Tjena, springer du här ofta eller...?" puh!

Sedan har jag något för mig att jag gärna ler och hejar på alla jag möter, och när jag möter folk som nästan ser ilsken ut tillbaka vill jag inte ge dem de tillbaka utan ler brett och stort och säger HEJ :D


Dags att duscha och fräscha till mig lite sedan söndagsmysa innan det är dags att ta en avslutande promenad för dagen ;> Hur har er söndag gått? Kanoners hoppas jag!


Puss ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 29 december 2015 08:40

Hoppsan vad tiden springer iväg! Minns inte riktigt när jag skrev senast mer än att de var ett bra tag sedan... Alla fall, har lite julledigt nu, underbart! Jobbade öppningen dagen innan julafton vilket gjorde att jag slutade tidigt den dagen också...

Av Isabella - 10 december 2015 07:15

Här sitter jag och toookgäspar. så galet trött så de finns liksom inte! Ändå har jag litegranna av sovmorgon för andra dagen i rad. men då blir man ju vaken på natten när Simon kommer hem. så har man svårt att somna om dessvärre. så inatt blir det ...

Av Isabella - 8 december 2015 05:59


Godmorgon!   Gosh så trött jag är på morgonen, är ju verkligen inte van att kliva upp såhär tidigt. men jag mår bra! jag är så glad att ha börjat jobba igen och igår var en supermysig dag trots vissa tvätstående barn ^^,   på morgonen tillexe...

Av Isabella - 7 december 2015 06:06

När man är så trött att man är illamående redan när man kliver upp. gav upp försöket att sova när de var en halvtimme kvar innan klockan skulle ringa.. och man vet att veckan inte ens har börjat ännu. Jobbar 8-17.15 idag och jag har inatt legat och v...

Av Isabella - 4 december 2015 11:05


Ser ljuset i tunneln! Känner mig bättre, sover iofs oroligt men kan ju bero på att jag knappt gjort annat än att sova och vila senaste veckorna. Men jag hostar i princip ingenting, kan nästan sova utan nässpray och jag känner mig piggare. Så bara den...

Ovido - Quiz & Flashcards